De Vereniging

• Goldenpup_pagebanner
  • Kchoogeveen-hondetraining-02_pagebanner
  • Kchoogeveen-hondetraining-03_pagebanner

KC Hoogeveen (voorheen Kynologenclub Hoogeveen e.o.) is op 17 mei 1963 opgericht.

KC Hoogeveen is één van de grootste verenigingen van Hoogeveen met meer dan 350 leden en een zeer enthousiaste en actieve groep vrijwilligers die cursussen verzorgen, de kantine beheren en het bestuur vormen.

KC Hoogeveen heeft goed opgeleide (Kynologische) instructeurs, die cursus hebben genoten bij O&O of de Raad van Beheer.

Wij zijn aangesloten bij de Raad van Beheer.

In de zomer van 2011 is ons nieuwe clubhuis gebouw. Het nieuwe clubhuis biedt ruimte en comfort waar het zowel binnen als buiten onder de luifel goed toeven is. In de kantine kunt u terecht voor een koud of warm hapje en drankje.

Ieder jaar organiseert KC Hoogeveen een landelijke wedstrijd obedience en agility.
Daarnaast staat tevens ieder jaar de Clubmatch (hondenshow) op het programma.

KC Hoogeveen is gelegen aan de rand van Hoogeveen naast Vliegveld Hoogeveen en beschikt over twee grote (verlichte en afgesloten) trainingsvelden.

U kunt gratis parkeren op onze parkeerplaats aan de Achteromsedijk 8F.